poniedziałek, 14 stycznia 2013

Szkoła i feriee!

I co??? Jutro znowu do szkoły?! Mam już tego dość! Strasznie dużo nam w tej szkole zadają ; / Ci nauczyciele się nad nami znęcają! Na szczęście już tylko ten tydzień i feeeerrriiiieeee!!!!!!!!! A ja mam jeszcze lepiej,ponieważ w środę jadę do Olsztyna na jakieś badania,a w czwartek do lekarza,bo pielęgniarka szkolna dawała każdemu skierowania :D Czyli już tylko dwa dni do szkoły i dwa tygodnie wolnego!!! W pierwszy tydzień ferii przyjeżdża do mnie kuzynka na pięć dni , a w drugi tydzień ferii jadę w góry!!! Będzie "grubo" ! Góry + śnieg + mój brat = debilna zabawa xD A to nie koniec atrakcji,ponieważ z gór przywieziemy mały prezencik. Pieskaaa!!! Rasy  Shit-tzu ! Zabieramy go od wujka :) I to chyba na tyle. Wieczorem jeszcze wstawię tą pracę dnia..Wstawię jeszcze jakiś obrazek, żeby nie było... :P
zdjęcia na śniegu i górach

Pozdrawiam
atnasia ;*

1 komentarz: