środa, 16 stycznia 2013

Harajuku Girl ;>

Hejka! Obiecałam,że codziennie będę opisywała różne style...kolej na Harajuku :D 

Cóż, dla każdego, Harajuku jest czym innym. Dla jednych to styl bycia, nawet droga życiowa, dla innych zwykła subkultura lub po prostu dzielnica w Tokio. Jeszcze inni nie wiedzą nic.Dla mnie, Harajuku to jednak coś więcej niż dzielnica, dużo więcej... Zwłaszcza jeśli chodzi o Harajuku girls, które są przedstawicielkami tej kultury (4 z nich pracują z Gwen Stefani) - ja, określiłam je jako "żywe mangi", ponieważ ubierają się, wzorując się właśnie na bohaterkach mang. Powstały nawet specjalne sklepy (np. http://www.harajukulovers.com/ )   z ubraniami w stylu Harajuku. Nie ma nigdzie, dwóch Harajuku girls ubranych tak samo, ich ciuchy i dodatki są bardzo oryginalne i połączone w niecodzienny sposób. Często towarzyszy im też niezwykły makijaż i ciekawe fryzury w stylu mang. Może, właśnie dla tego bywają inspirujące, przynajmniej dla mnie, gdyż uwielbiam je rysować.
Kilka zdjęć :)





       

          

Pozdrawiam,
atnasia ;*




1 komentarz: