sobota, 12 stycznia 2013

Projektantka tygodnia

Hej! Jak pisałam tak zrobię! Czyli wstawię projektantkę tygodnia :) Zostaje ją dampirka 1310 !!! A ponieważ była projektantką miesiąca w magazynie to nie muszę jej prosic,aby przysłała mi swój dossier :P

Imię: Patrycja
Wiek: 15 lat
Miejsce zamieszkania : Dzierżoniów
Rodzeństwo: siostra Sara ( 13 lat )
Zainteresowania: projektowanie,rysowanie,czytanie,manga i anime
Domowi pupile: pieek Lola i kot Błazenek
Styl ubierania się: nie mam określonego stylu
Ulubione gatunki muzyczne: rock i pop
Ulubiony film: "Szkoła uczuc " 
Ulubiony serial: "Moja niania jest wampirem"
Ulubiona książka: "Akademia wampirów"
Ulubione kolory: czarny,fioletowy,różowy
Idole: Avril Lavigne,Ewa Farna
Z TOPModel znam...baaardzo dużo fantastycznych rzeczy,ale najbardziej lubię szkicownik TOPModel Pocket i bransoletkę z literką
Na stronie www.top-modelki.com najbardziej podobają mi się: forum i portfolia innych użytkowniczek
Moje ulubione modelki TOPModel: Christy,Nadja i Liv

Teraz kilka jej niesamowitych projektów :)
Dla npankiDla From The AshesDla krzywej.emo.lol
Za tydzień będzie następna projektantka :)
Pozdrawiam

atnasia ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz