wtorek, 22 stycznia 2013

Katla-p.tyg.

Hejka! Otrzymałam już wypełniony dossier projektantki tygodnia,którą jest Katla !!! Ale jedno mnie smuci ;( Mieliście tydzień na wytypowanie jej,a tylko 9 osób brało udział w głosowaniu ;( Mam nadzieje , że tym razem będzie więcej.Dobra przechodzę do rzeczy.

Dossier Katli :

Imię: Ania
Wiek: 13 lat
Miejsce zamieszkania : Goszczyn
Rodzeństwo: starszy brat (14 lat )
Zainteresowania: projektowanie, śpiewanie, fotografowanie 
Domowi pupile: kotka Rudzia,pies Krecik
Styl ubierania się: nie mam określonego stylu
Ulubione gatunki muzyczne: pop
Ulubiony film: "Mroczne cienie "
Ulubiony serial: "Komisarz Alex "
Ulubiona książka: nie mam
Ulubione kolory: fioletowy i niebieski
Idole: Paweł Jasionowski,Rihanna
Z TOPModel znam... szkicownik,kredki,flamastry,długopisy
Na stronie www.top-modelki.com najbardziej podobają mi się: portfolia innych użytkowniczek
Moje ulubione modelki TOPModel: Talita i Christy

Teraz kilka jej wspaniałych prac :


.........letnia sukienka...


Tych projektów jest o wiele więcej.Możecie je znaleźć w portfolio Katli : http://www.top-modelki.com/studio/portfolio/user-5357/oU-0/oZ-0/oM-0/oP-4.html#pasek-lista

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz