niedziela, 27 stycznia 2013

Odpoczynek...

No hej !Ostatni nie mam weny do projektowania ;( Wszystko mi nie wychodzi przez co zaczęłam wyrywać kartki ze szkicowników ;( A mam jeszcze 2 dedykacje i 3 pojedynki..nie wiem jak ja to nadrobię.Jutro dojdzie mi następny szkicownik Pocket :) Chociaż tym mogę się pocieszyć :P Nie wiem już o czym pisać więc wstawię kilka projektów,które bardzo mi się spodobały :

Praca Katli
...
Krzywej.emo.lol
dla Domi_modelki i Zuzki 4994 <3
Dampirki1310
Księżniczka do szkoły
npanki
Moja Julia z dramatu \
Zuzki4994
Na urodzinki dla dampirki1310
Christy200179
Lexy i wiosenna apaszka
Do następnego napisania xD

Pozdrawiam,
atnasia

4 komentarze:

  1. Super!!! Też dodałam podobne projekty na blogu www.xkarcia77topmodel.blogspot.com
    Fajny blog. Będę czytać!!


    Karcia77

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne projekty!
    A co do braku weny, to nie przejmuj się. Niedługo znowu będziesz ją miała. Ja też tak mam.
    Pozdrawiam,
    Edzia01

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja praca tu ?! Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń