sobota, 26 stycznia 2013

Projektantka tygodnia-npanka

Hejka !!! Dzisiaj sobota więc czas ogłosić projektantkę tygodnia !!! Zostaje nią npanka !!!
Oto dossier:
Imię: Natalia
Wiek: 13 lat
Miejsce zamieszkania : Wrocław
Rodzeństwo: młodszy brat Mateusz
Zainteresowania: Projektowanie i rysowanie oczywiście Wink
Domowi pupile: Pies Pysia
Styl ubierania się: Nie mam określonego stylu, chodzę w tym co mi się podoba
Ulubione gatunki muzyczne: Może to dziwne ale nie słucham muzyki
Ulubiony film: "Niesamowity Spider-man"
Ulubiony serial: To dziwne ale "Ultimate Spider-man"
Ulubiona książka: Nie czytam książek
Ulubione kolory: Niebieski i fioletowy
Idole: Johny Depp i Walt Disney
Z TOPModel znam... chyba wszystko co się da
Na stronie www.top-modelki.com najbardziej podobają mi się: Prace innych użytkowniczek
Moje ulubione modelki TOPModel: Louise i Lexy 


I krótki wywiad :D

Jak dowiedziałaś się o Top Model?
- To długa historia. Wszystko jest opisane tutaj http://top-model-patrycja.bloog.pl/?ticaid=6ee04
Od jakiego czasu projektujesz? 

-Około rok-dwa.
Jakich kredek używasz? 

-Progresso i Bic.
Ile masz szkicowników?Jakie? 

-Mam 17 szkicowników- glaomur, pockety, do makijażu, dance, te podwujne, Fantasy, nasz dom2, 2 szkicowniki z inych firm i zestaw do plakatów.
Posiadasz jakieś gadżety TOPModel? 

-Niestety tylko gliter.
Kto jest twoją ulubioną projektantką? 

-Dampirka1310, Jest moją faworytką, wzorem i przyjaciółką.
Za co lubisz swoją ulubioną modelkę?

- Ciężko powiedzieć za wszystko:)
Jakie jest twoje marzenie?

- Nie mam marzenia, ale chcę żeby spełniło się marzenie dampirki. Jej własny dom mody.
Czy masz jakieś wskazówki dotyczące projektowania?

-Projektujcie i wymyślajcie rzeczy określające was. Wtedy zawsze będą piękne i wyjątkowe.

Kilka jej projektów :)
Mój Hip-HopMoja baletnicaZ dedykacją dla DampirkiDla  dampirkiDla Top.Oli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz